polityka wysyłkowa

Wysyłka i dostawa

Wysyłamy nasze produkty do większości krajów na całym świecie. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienia w określonym czasie, nie możemy zagwarantować terminowej dostawy ani ponosić odpowiedzialności za opóźnienia. Ponieważ korzystamy z usług firm kurierskich zewnętrznych, nie ponosimy odpowiedzialności za dodatkowe koszty poniesione w wyniku opóźnionej dostawy.

Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1–2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czas dostawy może się różnić w zależności od regionu i wagi przesyłki. Koszty wysyłki są obliczane na podstawie adresu dostawy oraz wagi zamówienia. Koszty te nie podlegają zwrotowi, ponieważ są pobierane bezpośrednio przez firmę kurierską.

Prosimy pamiętać, że mogą wystąpić nieoczekiwane opóźnienia niezależne od nas (takie jak odprawa celna, warunki pogodowe, strajki lub przeciążenia związane z okresem świątecznym). Opłaty za przyspieszoną wysyłkę również nie podlegają zwrotowi.

Nie ponosimy odpowiedzialności za dostawy opóźnione z powodu kontroli celnych, zdarzeń losowych, błędów kuriera, strajków ani za jakiekolwiek dodatkowe opłaty, cła lub inne koszty. Zwroty nie są przyznawane w takich przypadkach. Jeżeli kurier nie dostarczył przesyłki prawidłowo lub numer śledzenia wskazuje na niekompletne doręczenie, jedynym rozwiązaniem będzie ponowna wysyłka zamówienia.

WAŻNE:
Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli paczka nie może zostać dostarczona z powodu brakujących, niepełnych lub nieprawidłowych danych adresowych. Nie oferujemy zwrotów za przesyłki zwrócone do nadawcy z jakiegokolwiek powodu.

Prosimy o dokładne wpisanie danych adresowych podczas składania zamówienia. Jeżeli dane adresowe są nieprawidłowe i paczka została już wysłana, nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione lub źle doręczone przesyłki.

Jeśli zauważysz błąd w danych adresowych, prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy pod adresem: W przypadku, gdy paczka została już wysłana, obowiązuje dodatkowa opłata za ponowną wysyłkę na poprawiony adres.

Śledzenie zamówienia
Swoje zamówienie możesz śledzić na naszej stronie Track and Trace. Informacje o śledzeniu przesyłki są dostępne online zazwyczaj po 2–3 dniach od momentu złożenia zamówienia, dzięki czemu wiesz dokładnie, kiedy spodziewać się dostawy.

Pytania dotyczące zamówienia?
Masz pytania dotyczące swojego zamówienia? Najpierw sprawdź naszą stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!